wtorek, 2 września 2014

Pachnący dom

Chyba każdy z nas lubi, gdy w domu ładnie pachnie. Pomagają nam w tym świece zapachowe, różnego rodzaju odświeżacze powietrza, kadzidełka. Jednym ze sposobów na pachnący dom są również zapachy do odkurzacza. W prawie całym mieszkaniu mam wykładziny, więc odkurzanie kosztuje trochę wysiłku. Jednak gdy wyłączam odkurzacz to czuję piękny zapach i jest to w sumie taka kropka nad "i" w posprzątanym domu. Jest świeżo i przyjemnie.Jedna znajoma mówiła, że włącza odkurzacz przed przyjściem gości (nawet nie odkurza), po to żeby właśnie ładnie pachniało. Ciekawy pomysł! Ja używam odświeżaczy, które umieszcza się w pobliżu filtra wylotowego powietrza w odkurzaczu, firmy FM group. 



Na rynku jest mnóstwo rodzajów takich odświeżaczy, w różnej postaci (granulki, pałeczki, puder). Ja innych nie próbowałam, więc nie napiszę czy są jakieś lepsze czy gorsze. Trzeba po prostu kupić i wypróbować. Najlepiej zaczynać od najtańszych, bo mogą się okazać naprawdę dobre, wiec po co przepłacać.


Mój ulubiony to spelndid violet o aromacie kwiatów magnoli, fiołka i konwalii, przełamany aromatem jabłka i zielonego ogórka.

Ummmmmm uwielbiam jak moje mieszkano ładnie pachnie :)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz