sobota, 3 stycznia 2015

Nowy Rok

Nie wiem w sumie od czego zacząć, bo dawno mnie tu nie było. Nie miałam świątecznych postów o ozdobach, pakowaniu prezentów i pieczeniu ciasteczek. Prawie 3 tygodnie nie było mnie w domu. Święta spędzałam w Polsce, a tam jak zwykle na wszystko za mało czasu ;) Wróciłam jednak już do domu i do rzeczywistości, do pracy, blogowania, szkoły i innych zwykłych obowiązków. 

Korzystając z okazji życzę wszystkim Szczęśliwego Nowego Roku, spełnienia marzeń i dotrzymania noworocznych postanowień. 
Rąk pełnych pracy i głowy pełnej pomysłów :)

Z pobytu w Polsce przywiozłam kilka fajnych zdjęć. Na zdjęciach oczywiście rękodzieło, a jako że był to czas świąteczny to przedstawiają bardzo ładne i pomysłowe ozdoby świąteczne.



Choinka z szyszek na tekturowym stożku :)

Choinka z orzechów, świetnie wyglądała wieczorem ze świecącymi lampkami.

Choinka z makaronu mojej cioci, świetnie wykonana i ładnie zapakowana.

A teraz na zdjęciach bombki wykonane przez moją ciocię Grażynę, która robi mnóstwo fajnych rzeczy. Może i ona kiedyś założy bloga i będzie się chwaliła swoimi cudeńkami ;)










Pozdrawiam, Agnieszka


8 komentarzy:

  1. Tobie również wszystkiego dobrego, dużo uśmiechu i samych twórczych pomysłów w nowym 2015 roku :) a choinki rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne ozdoby! Choinka z orzechów superowa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, musialam uwiecznic te cudenka na zdjeciach 😉

      Usuń
  3. już myślałam, że gdzieś zaginęłaś :)
    kiedys też zbijałam cekiny w styropianową kulę. Gdy sobie przypomnę moje palce i ból to aż mnie skręca, gratulacje dla cioci, że miała siłę zrobić tak dużo tych bombek, bo co jak co, ale ładnie się prezentują :)
    Fajnie, że już wróciłaś :)

    Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej, nigdzie nie zaginelam, juz jestem i zabieram sie do pracy. Tak, bombki z cekinow cudne ale i pracowite, ciocia troche ich narobila. Wszystkiego dobrego Aga, pozdrawiam :)

      Usuń
  4. Szczęśliwego 2015 a choinka z makaronu piękna.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń